چاپ بنر و فلکسی

تبلیغ در ابعاد بزرگ میان برندهای ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است از جمله بیلبوردهای تبلیغاتی ، تبلیغ بر روی شیشه و .... است .

چاپ بنر ، چاپ وینیل ، چاپ وینیل شیشه ای ، چاپ فلکس ، چاپ مش ، چاپ سولیت ، چاپ بنر شبرنگی ، چاپ سولیت ، چاپ بلک لایت و..... با استفاده از دستگاه بنر و یا دستگاه اکوسالونت چاپ میگردد . کلیه این خدمات در کانون تبلیغاتی وستانگار با بالاترین کیفیت ممکن و در کم ترین زمان ممکن انجام میگردد .

از دیگر انواع لارج فرمت های میتوان به چاپ مش ، چاپ وینیل بر روی خودروهای شرکت ، اشاره کرد . تبدیل کردن ماشینهای درخدمت شرکت به بیلبوردهای متحرک شرکت یک راهکار ارزان و به صرفه است . کافیست فقط بدنه ماشین ها را با مدیاهای چاپی مثل وینیل ، مش که با طراحیهای مرتبط با شرکت هستند پوشاند . همچنین برند ها میتواند از مدیاهای چاپی برای پوشش شیشه های خارجی مراکز عرضه و خرده فروشی ها استفاده کنند که با استقبال خوبی از طرف مغازه داران مواجه میگردد.

تابلوی سر در مغازه

از دیگر روش های تبلیغاتی لارج فرمت برای شرکت ها استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مراکز عرضه است که با توافق با این مراکز میتوانند بخش بزرگی از تابلوی سردر مغازه به برند اختصاص یابد . از انواع این تابلوها میتوان به تابلو بنر (نور آن توسط پرژکتور از جلو تامین میشود) ، تابلو پشت نور دار (فلکس) نام برد .

لایت باکس های تبلیغاتی

ایت باکس اکثرا در نمایشگاه های تبلیغاتی و فضای تجاری کاربردهای فراوانی دارد که میتواند از جنس فلز و یا چوب باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *